pm JAARVERSLAG 2012 VAN HET NOTARIAAT
23 april 2013

Uw levensprojecten begeleiden: De mooiste opdracht van de notarissen

In het Brusselse Notarishuis werd vandaag het nieuwe jaarverslag van de Koninklijke Federatie van het Belgisch Notariaat (KFBN) voorgesteld. Het verslag verschijnt op papier én digitaal. De internetversie bevat o.a. een reeks video-interviews waarin cliënten getuigen over hoe de notaris hen helpt bij de realisatie van hun projecten. Uit het verslag blijkt dat de notarissen het afgelopen jaar 817.515 akten hebben verleden. In vergelijking met 2011 gaat het om een daling van -11,6%. Daarnaast hebben de notarissen voor 3.674.838.090 euro aan registratierechten geïnd (een daling van -2,5% t.o.v. 2011). De werkgelegenheid in het notariaat blijft stabiel (7.015 medewerkers).

Op papier en digitaal
Vandaag verschijnt het nieuwe jaarverslag van de KFBN onder de titel “Uw levensprojecten begeleiden: de mooiste opdracht van de notarissen”. Het verslag is verkrijgbaar op papier, maar ook in een internetversie met o.a. een reeks video-interviews waarin cliënten getuigen over hoe hun notaris hen met raad en daad heeft geholpen bij hun kleine en grote projecten.

Het volledig jaarverslag kan u lezen op www.notaris.be

Bekijk hier alvast één van de video-interviews

Bron: Koninklijke Federatie van het Belgisch Notariaat